Veckoresumé

Min dåliga uppdatering har de senaste dagarna varit kass men det funkar inte längre att blogga i mobilen. Fattar inte varför men inläggen som jag skrivit där går inte att ladda upp, så jag har iallafall försökt. Så vad har ni missat? Jag har jobbat måndag-torsdag och det här är första veckan som jag jobbar luncher. Det har gått överlag bra även att det är mycket nytt att ta in. Är i vilket fall som helst så jädra skönt att gå upp i tid på morgonen och sen få sluta på eftermiddagen istället för att vara vaken halva natten.
Har denna veckan även införskaffat ett coffee card på Espresso House så att jag kan dricka deras gudomliga latte ofta. Fast egentligen borde jag vara avskräckt och få traumatiska minnen av latte kan man tycka. Råkade nämligen hända en "liten" incident på jobbet häromdagen. Bar ut en bricka full med lattes, capuccino osv och när jag skulle böja mig fram över bordet med en av dem (folk verkar liksom inte fatta att man inte alltid når och att det vore snällt om de kunde ta emot glaset..) och en av lattena välter rakt i knät på en kille. Tur i oturen var han supersnäll och blev inte det minsta arg, utan sa bara att hans byxor suger åt sig kaffet bra och skrattade lite. Glad att det finns sådana människor.
De fyra sista bilderna är från min och Jonas promenad igår. Ställde glatt upp på två bilder men sen kände jag att det fick vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0