24 maj

Tänkte piffa upp klädseln idag och slängde på mig mina klackar. Hur sköna som helst att gå i meeeeen kombinationen 13 cm klack och ett halt golv på jobbet resulterade i att jag i princip faceplanta..Tur i oturen var det iallafall inga gäster där då som jag skämde ut mig för. Kan även tillägga att jag inte jobbade i de skorna utan hade bara dem till jobbet, så ni inte tror jag springer runt och serverar på så hög höjd.

Har förvövrigt landat i soffan nu med datorn som sällskap och tänkte ta och se ett avsnitt crimal minds innan middagen. Hört ryktats om att det blir grillat, muuuuums! På tal om godsaker så har jag bestämt att det bara är fredagar och ev. lördagar jag får äta gottis. Eftersom det bakas på jobbet varje dag har det haft tendens till att slinka ner både det ena och andra. Inte okej. ( Så Karsten, vi får peppa varandra att avstå det goda....!!)
Innan jobb..
Efter jobb... Haha jag dör lite smått alltså. Så hiiiiiimla osöt bild men jag ville bjuda er på ett gott skratt så varsegoda. Och nej, jag har inte gått upp i vikt så att jag har dubbelhaka nu för tiden utan det är bara en väldigt dålig vinkel...

Kommentarer
Postat av: Karsten

du vi får verkligen peppa varandra!!! angående bilden: jag DÖR hhaah

2012-05-28 @ 04:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0