Söndag

Vi kom hem från sjukhuset vid strax efter sju igår så det gick väll ändå hyfsat "snabbt". Blev tre stygn rikare och fick ett litet bandage. När bedövningen släppte blev det smärta på hög nivå och jag knapprar nu ipren för att må som en människa. Skulle egentligen jobbat idag och ska även jobba hela veckan fram till torsdag men lär nog inte fixa det. Men som tur är pratade jag med chefen förut och han sa till mig att stanna hemma tills jag mår bra.
Idag är det inte mycket som står på agendan, bortsett från att jag och min man ska kila iväg och fika. Han tyckte jag var så duktig igår (haha låter som jag är ett litet barn..) och han vet att fika ligger mig nära hjärtat så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0