Day off

Vilken underbar dag jag har haft idag. Efter att senaste tiden slitit röven av mig med långa arbetspass och lite med sömn kände jag mig värd lite lyx. Bokade in en 75 minuters ansiktsbehandling på Selma city spa+ idag eftersom jag var helt ledig. Kom dit i god tid och passade på att bada och basta en del innan det var min tur. Poolen låg på taket på åttonde våningen och först när jag såg det trodde jag att det skulle vara jättekallt med tanke på vädret men icke. Vattnet låg på stabila 32 grader så det var riktigt skönt att hoppa i eftersom det både blåste och bara var 12 i luften.
Behandlingen som jag var på var också väldigt härlig, lyckades somna under massagen så det säger ju lite om hur det var. Dock så klämde hon porerna också och fy fan...Det gjorde så himla ont, trodde nästan ett tag att hon skulle bryta näsan av mig. Men det var värt smärtan kan jag säga, för nu är jag len som jag vet inte vad i ansiktet. Passade på att äta en lunch där som bestod av kycklingwraps och en c-vitaminshot. Var väldigt gott och även nyttigt förhopppningsvis. Lät ju iallafall så.
När jag väl kände mig nöjd på spafronten tänkte jag kika efter lite kläder. Ska man ändå ha en dag där man unnar sig kan man göra det rejält. Det slutade med att jag kom hem med tre kassar med diverse plagg och avslutade med en fika bestående av en latte och morotskaka. Perfekt avslutning på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0