Nytt boende

Efter att ha bott hemma hos Jonas i två månader flyttar jag nu vidare till hans kusin Sofia. Har trivts väldigt bra med Jonas familj och det har funkat bra att bo där men det har inte känts som att jag verkligen flyttat. Mat har stått på bordet och jag har fått mina kläder tvättade, som när jag bodde hemma. Det har även varit ganska påfrestande att bo i ett så litet rum med Jonas, tillslut går man varandra på nerverna och man har ingenstans att "fly" undan och vara själv. Här kommer lite bilder på "mitt" rum eller snarare Sofias vardagsrum och även på vår middag. Blev tacos och nu taggar vi för fotbollen!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilken härlig lägenhet detverkar vara. Nu har du "flyttat" hemifrån på riktigt.

2012-06-12 @ 10:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0