Johannas Student

Detta blir tredje inlägget i rad med ordet student i rubriken, vilken fantasi jag har! Men iallafall, Johanna tog studenten i fredags och vädret gick verkligen inte att klaga på. Strålande sol och klarblå himmel, så stundvis var det nästan för varmt för oss stackare som gick till skolan för att se utspringet. Lite skillnad mot min egna student då det totalt ösregnade och var pissväder hela dagen lång. Kändes lite konstigt (fel ordval men kom inte på något bättre) att se alla studenter eftersom det inte var längesen det var en själv som sprang runt helt överlycklig över att ha slutat skolan.  Skulle så gärna göra om det igen och det är inte utan att man blev lite avis när de hoppade upp på flaken. Efter flakåkandet kom Johanna hem helt genomdränkt i öl, luktade lite lagom mysigt kan man säga. När ölen väl var bortduschad  och vi andra hade försett oss med både snittar och bål kom resten av gästerna och då blev det både smörgåstårta och vanlig tårta.
Nu blev det här ett långt inlägg för att vara mig så tror jag får avsnluta här, Jonas ropar om att maten är klar också så borde nog kila!
Har lånat mina bilder (utan lov...hehe) av Malin som har betydligt bättre kamera än mig och är väldigt bra på att fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0