Frånvaro

Nu har det gått många dagar sedan något hände här, eller till och med nästan en vecka. Det har varit fullt upp med jobb, körde en 50 timmars vecka och det tog på krafterna. Sen i helgen kom hela familjen upp så det har varit intensivt. Det känns i kroppen att det har blivit för lite sömn men det får jag passa på att ta igen i veckan. Var superkul med besöket hemifrån och jag tänkte lägga ut lite bilder och berätta lite om helgen någon dag när tiden finns.

Kan förövrigt meddela att jag numera inte bor på soffan utan har uppgraderat mig till ett eget rum. Så himla skönt att ha en säng att sova i och kunna stänga om sig. Sofia som jag bor hos har en inneboende till men hon är aldrig hemma så då fick jag ta hennes rum. Dock har hon alla sina grejer kvar men det kan jag leva med till en början. Imorgon är det jobb som gäller och sen ska jag handla och tvätta. Fan vad vuxen jag känner mig!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Korten blev tydligen inte bra nog att visa eller var det svårt med sådana objekt, alla kan ju inte göra sig på kort samtidigt.

2012-06-26 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0