Ny vecka, nya möjligheter

Här har det varit dåligt med uppdatering men var väldigt mycket förra veckan och när jag väl hade tid över var inte datorn prio ett direkt. Förra veckan jobbade jag tisdag, onsdag, fredag, lördag och på torsdagen var det studentskiva för Jonas syster så blev rätt dåligt med sömn. Men nu efter att ha haft lite ledigt känner jag hur krafterna börjar komma tillbaka. Har även sagt till på jobbet att jag inte vill jobba så mycket kvällar/nätter och det skulle fixas. Känns så himla skönt. På tal om jobbet så kan jag även säga att jag trivs sjukt bra, både med människorna jag jobbar med och med mina arbetsuppgifter.
Glad och nöjd tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0